2010. június 23., szerda

A kezdetek

Bellával kiszemeltünk egy ismert társkereső oldalt. Én már évek óta be voltam regisztrálva oda, hogy minek, azt nem tudom. Minden esetre elkezdtem böngészgetni a felhasználók között. Nem vagyok válogatós, a kikötésem csak annyi volt, hogy pasi legyen, 22 és 26 év közötti, legyen fenn képe (azért egy Quasimodóval mégsem szeretnék randizni) és a környéken lakjon. Klikkelés után rengeteg, szám szerint 309 adatlapból válogathattam. Nem kis szám, gondoltam ebből könnyedén ki tudok választani 20 srácot, aki szimpatikus is-már az leírtak alapján. Aztán rájöttem, hogy mégsem. Nem olyan könnyű feladat, és nagyon sok időm elment, rengeteg adatlapot megnézem, de a várva várt tűzijáték nem jött. Azért néhány gyenge szikra volt, ki is választottam egy-egy ígéretesnek tűnő jelöltet. Most jött az, hogy ki kellene találnom, hogy mit is írjak nekik… Több, mint 10 percbe került, hogy megírjak egy két, azaz két soros üzenetet. Innentől kezdve ezt másoltam be mindenkinek. Jó, jó, tudom, nem szép dolog, de hát mi mást írhatnék? A többi „alanyt” egész könnyen megtaláltam. Akkor jöjjenek is az aktuális számok: 5 embernek írtam, ebből egy felvett azonnal chatre-de számára kiderült, hogy nem engem keres, vagy csak nagyon lekötötte a focimeccs, lényeg a lényeg: kilépett, azóta nem hallottam róla. Eggyel már 3 üzenetet váltottam-egész ígéretes, tetszik Egy válaszra sem méltatott, pedig már két napja elolvasta az üzenetemet. Kettőnek pedig most írtam, nem várhatom el tőlük, hogy túrbóman-ként azonnal válaszoljanak… reménykedek… Illetve van kettő srác, akik írtak nekem. Egyik sem érdekel különösebben. Az elsővel már a 10. üzenetet váltottuk, levelei egy mondatosak, eddig annyit sikerült megtudni róla, hogy pékként dolgozik egy pékségben. :S A másik próbálta megmagyarázni nekem, aki tartós párkapcsolatot keresek, hogy a szex kapcsolat is lehet tartós párkapcsolat. Most erre mit mondjak?!
Tehát nem túl fényes a helyzet, de nem adom fel, addig válogatok, amíg a 20 aktív beszélgetésem meg nem lesz… Különben hogy találnám meg az igazit?
by Tina

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok lányok!
    Ez mind szép és jó, amit csináltok. De, én úgy látom ezeket a dolgokat a társkereséssel, hogy nem csak az kell nézni hogy 20 pasiból mennyivel fog összejönni a randi és mennyire lesz majd tartós. Én srác vagyok, és én is rengeteg helyre regisztrálva vagyok. Annyit tudok mondani, hogy bármelyik társkereső oldalra regeljen az ember, szinte mindegyiken elő kell fizetni a VIP szolgáltatásra, vagy különben csak napi egy levelet tudsz elküldeni. Én ezt felháborítónak tartom, mivel részben az internet ingyenes, akkor nekem miért kell előfizetnem erre a VIP-re? És ha előfizetek akkor ki garantálja nekem hogy össze fogok jönni ott egy csajjal (esetemben) vagy pasival (lányok esetében)???
    Ezek mellett meglehetne említeni azt is, hogy ha én írok egy csajnak, akkor mért van az hogy vagy nem válaszol, vagy ha válaszol akkor szerencsétlen srác reménykedik hogy majd elkezdenek levelezni, és az első levél váltás után már nem küldd több üzenetet a csaj. Ezek miért vannak?
    Bella és Tina, ti nem is tudjátok hogy a mai világban a legnehezebb egy normális csajt találni.
    Hát kb ennyi lenne a véleményem.
    De ha bármi kifogásotok lenne az írásommal, itt megtaláltok: riko20@freemail.hu
    Sziasztok!
    Dexter

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dexter!
    Egyet értünk veled, nem könnyű normális csajt találni, de hidd el pasit sem. Nagyon belevetettük magunkat a társkeresésbe, mostanáig kevés sikerrel. Minket is nagyban akadályoz az a fránya VIP... Nem vagyunk hajlandók fizetni, pont azért amit te is leírtál: senki sem garantálja, hogy úgy megtaláljuk a párunkat. Valóban sokkal lassabban megy a dolog úgy, hogy meg van határozva, hány üzenetet küldhetek egy nap. Azért reméljük a legjobbakat, és neked is azt kívánjuk:)
    Bella és Tina

    VálaszTörlés
  3. Minden olvasónak: találtunk egy számunkra jobban használható oldalt, ahova feltölthetjük a blogunkat, ha érdekel, hogy éppen hol tartunk, mik történtek, akkor kérlek ezentúl a http://onlineismerkedes.blog.nlcafe.hu/
    oldalon keress minket. Továbbra is várjuk a hozzászólásaitokat.

    VálaszTörlés